Išči

Prodaja ustvarja uspešno podjetje

Igor Panjan, strokovnjak na področju prodaje, nudi storitve povečanja prepoznavnosti blagovne znamke na ciljnih trgih ter pomoč pri prodaji, kjer strankam najdejo prava podjetja in ključne osebe v podjetjih. 

V marcu je Igor Panjan v Podjetniškem inkubatorju Kočevje vodil delavnico na temo, kako pridobiti stranke iz celega sveta v primeru lastnega podjetja. Njihovo poslanstvo je med drugim uporabnikom pokazati, da je prodaja lep proces ter da ustvarja uspešno podjetje. Tudi v primeru, da podjetnik na začetku svoje poti nima dovolj finančnih sredstev, je prodaja lahko uspešna. Navsezadnje mu zadostujejo želja, računalnik in internet. 

Prisotne je na delavnici seznanil z različnimi potmi prodaje. Najbolj enostavna in priljubljena je prodaja preko digitalnih medijev kot so Instagram,Youtube in Facebook, lahko pa uporabijo tudi e-mail marketing, Google AdWordsColdcallsLinkedlnInbound marketing,..

Kot je pojasnil je najmanjši strošek delati preko e-mail marketinga in Linkeldna.

Poleg seznanjanja s pravo prodajno potjo je pomembno tudi razumevanje stranke. Do strank ne smeš biti pasiven, moraš biti radoveden in sprejemljiv, še posebej na začetku, dokler jih ne spoznaš dovolj. Treba je izvedeti, zakaj je stranka kupila tvoj izdelek in zakaj ne, saj s tem dobiš povratno informacijo, kako še boljše delati in poslovati. Vsem zbranim je svetoval, da je na začetku poti bolje imeti večje število manjših strank kot samo par velikih.

Skozi svoje delo je ugotovil, da je prodaja proces, ki ima določeno število korakov. Prvi je vsekakor marketing. Sledi spoznavanje stranke ter kvalifikacija, kjer ugotavljate ali obstaja potreba, da vas stranka sploh potrebuje. Ko se v spoštljivem odnosu ( svetovalec, ki stranki svetuje si zasluži spoštljiv odnos) dogovorite za delo sledi ponudba do končne faze, ko se sklene dogovor. 

Skozi delavnico je pojasnil tudi na kakšen način nagovoriš morebitne stranke po elektronski pošti ter poudaril, da se nikoli ne prodaja v prvem setu poslane pošte. “Po elektronski pošti začnem s sproščenim pozdravom, da dam stranki vedeti, da sva v enakovrednem položaju, nato izpostavim svoje reference in na koncu  pojasnim, kaj delamo,” je povedal Panjan ter dodal, da v primeru , da se stranka ne odzove, pošlje krajši mail in ga nagovori še enkrat ali pa prosi, če lahko pošto naslovi svojemu nadrejenemu. 

Pri ponudbi je pomembno, da je profesionalno izpeljana.Lahko jo tudi uporabimo, da predstavimo podjetje večje ali pomembnejše kot v resnici je. To nam pomaga pri stranki, da nas jemlje resno, hkrati pa vzpostavimo dodatno zaupanje. Udeležencem je priporočil uporabo CRM orodja za vodenje podjetja oziroma poslovne komunikacije.Po njegovem mnenju se brez takega orodja težko vodi urejena komunikacijako ima podjetje več kot 20 strank. 

Prijavite se na inkubatorjeve e-novice:

Nismo eni tistih, ki vam redno polnijo vaš inbox.
Od nas boste prejeli novice približno enkrat na dva tedna.

Podjetniški inkubator Kočevje
Trata XIV 6a
1330 Kočevje, Slovenija

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Najdete nas tudi