E_29 - Povabilo k oddaji ponudb za izvedbo aktivnosti v okviru projekta SIO 2020 - 2022

POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA SIO 2020 – 2022 (E_29)

Svetovanje ekspertov na področju delovanja spletne strani in spletne trgovine.


Faza 2: Podpora rasti in razvoju »start-up«, Aktivnost E – Svetovanje ekspertov

 

  1. Naročnik povabila

Podjetniški Inkubator Kočevje, Trata XIV 6a, 1330 Kočevje, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer:

 

  1. Predmet povabila

Izvedba svetovanja za podjetje naj zajema področja: Delovanje spletne trgovine, organizacija spletne trgovine, pogoji poslovanja in varstva podatkov za uporabnike, razvoj poslovnega modela prodaje na spletu, grafični izgled in uporabniška izkušnja.

Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.

  

 Izhodišča za pripravo ponudbe

Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:

  • kontakt ponudnika
  • predmet ponudbe
  • vrednost ponudbe (z DDV, v primeru, da je ponudnik DDV zavezanec)
  • rok izvedbe storitev
  • veljavnost ponudbe

Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz 2. točke ne sme 1.500,00 EUR. Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.

 

  1. Časovni in finančni okvir

Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti najkasneje do 30. 9. 2021


Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd.. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.

 

  1. Plačilni pogoji

Za izvedbo storitve naročnik sklene pogodbo z izbranim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po vseh opravljenih aktivnostih in po predaji dokumentacije (dnevnik opravljenih ekspertnih svetovanj, obdobna ter zaključno poročilo svetovalca).

 

  1. Merila za izbor

Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.

 

  1. Rok za predložitev in način predložitve ponudbe

Ponudbe se predložijo na predpisanem obrazcu v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, ali osebno oziroma elektronsko na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., najkasneje do 10.08.2020 (datum prispetja ponudbe k naročniku).

Kontaktna oseba za dodatne informacije: Andrej Mladenovič, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 040 567 786.

Kočevje, 16. 7. 2021

 

Podjetniški inkubator Kočevje
Marko Stijepić, direktor

 

Obrazec_za_ponudbe_E29

SIO 2018 19 pasica sofinanciranje NOVA trans

Podjetniški inkubator Kočevje
Novomeška cesta 16
1330 Kočevje, Slovenija

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Najdete nas tudi