Delavnica v modulih: Kako se lotiti vstopa na tuje trge
Izobraževanje je prestavljeno na jesenski termin
V drugi polovici septembra pričnemo z izobraževanji o internacionalizaciji - kako "zgrabiti bika za roge" in se podati novim trgom naproti. Pri tem pa ni potrebno, da delamo napake, ki so jih že naredili drugi. Zato skupaj z gospo Ivanko Šenk-Ileršič, ki je postavila mednarodno prodajno mrežo za nekaj uglednih podjetij iz regije (več o predavateljci spodaj), pripravljamo serijo izobraževalnih modulov za pridobitev praktičnih izkušenj in nasvetov na konkretnih primerih, kako se lotiti vstopa na tuje trge in kako organizirati prodajno mrežo.
Posamezen modul se bo odvil enkrat tedensko in bo trajal 3-4 šolske ure.
Lokacija: Podjetniški inkubator Kočevje, Trata XIV 6a, 1330 Kočevje
Vsi moduli bodo temeljili tudi na primerih iz prakse. Število prijav je omejeno.
I. MODUL
Kako preveriti ali smo v podjetju sposobni izvoza oziroma vstopa na tuje trge (kako se lotiti vstopa na tuji trg)
Ocena vstopa podjetja za začetek izvoza na tuji trg (izdelava tabele interna analiza dejavnikov)
Raziskava okolja tujih trgov – predpriprava za vstop na tuji trg – raziskava in izbira tujih trgov
Segmentiranje in selekcioniranje tujih trgov - ovrednotenje izbranih ciljnih trgov – praksa
Raziskava najpomembnejših konkurentov v panogi (pozicioniranje podjetja)
Načini in oblike vstopa podjetij na tuje trge (direktni izvoz, posredni izvoz, distributerji ...)
II. MODUL
Proces načrtovanja izvozne prodaje (analiza stanja, postavitev ciljev, oblikovanje strategij, načrt operativnega delovanja)
Raziskava obetov izvozne prodaje na izbranih tujih trgih
Organizacijske oblike v izvozni prodaji za ključna delovna mesta
Opis delovnih nalog za ključna delovna mesta v izvozni prodaji
Oblikovanje prodajnih področij na izvoznih trgih – namen in cilji
Kriteriji oblikovanja prodajnih področij na tujem trgu
Obvladovanje prodajnih področij na tujih trgih
III. MODUL
Poslovni razgovori s tujimi poslovnimi partnerji – vodenje poslovnih razgovorov
Priprave na poslovni sestanek s tujim poslovnim partnerjem
Poslovna pogajanja s tujimi poslovnimi partnerji
Kako in kakšno vrsto pogodbe skleniti s tujim poslovnim partnerjem
Prodajni pogoji – temeljna izhodišča (cene, rabati, pariteta, reševanje reklamacij…)
Kako se uspešno pripraviti za nastop na mednarodnem sejmu – primeri iz prakse
O predavateljici:
Ivanka Šenk Ileršič ima dolgoletne izkušnje na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je delovala, med njimi Inles in Inotherm, je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije, Nemčije, Švice in Italije.
Že več kot pet let sodeluje z različnimi slovenskimi podjetji na področju svetovanja pri vstopanju na tuje trge, iskanju novih poslovnih partnerjev (kupcev), raziskavi trga, operativni izvedbi (formalno-pravni del) izvoznega poslovanja (naročanje, pogodbe, sejmi, reklamacijski postopek itd.).
Ivanka je magistrica ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga in tudi predavateljica na višjih strokovnih šolah pri predmetih: Mednarodno poslovanje, Trženje in Prodaja. Je avtorica dveh učbenikov Mednarodno poslovanja, Prodaja ter knjige (priročnika) Mednarodno poslovanje, izšla pri GV Založbi.
Dodatne informacije in prijave:
Vlado Komljenovič, Podjetniški inkubator Kočevje
+386 (0)40 567 786
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.