Podjetniški zajtrk #2: Strategija blagovne znamke ključ do uspešne rasti podjetja
Kočevje, 20.4.2016 - Podjetniški inkubator Kočevje je gostil drugi podjetniški zajtrk, tokrat o brandingu. Kako razviti blagovno znamko za dobičkonosen poslovni model? Pri iskanju tega odgovora je kočevskim podjetnikom pomagala Metka Hrovat, strokovnjakinja za razvoj blagovnih znamk iz podjetja Brand Trust GmbH. S primeri iz prakse in lastnih izkušenj je udeležencem odprla nov pogled v svet brandinga, ki je v Sloveniji zanemarjena veščina in jo le malokdo jemlje zelo resno.
Vsi udeleženci, tudi tisti, ki so na zajtrk prišli z noto skepticizma, so odšli z zavedanjem, da morajo konkretno delati na izgradnji strategije blagovne znamke v svojem podjetju in kako jo implementirati v strategijo podjetja. Danes ni več dovolj biti kakovosten ali pravočasen. To je zgolj pogoj, da vstopiš v ožji izbor. Trg danes zahteva vedno več, zato tudi vsa svetovno znana podjetja vlagajo toliko truda, časa in denarja v svojo blagovno znamko - kako jih drugi vidijo in zaznavajo na vsakem koraku njihovega delovanja.
Spoznali smo, da branding že davno presega samo logotip ali grafične elemente podjetja. Hrovatova nas je spodbudila, da razmislimo o naši blagovni znamki in pozicioniranju lastne blagovne znamke na način, da bi razumeli kako naši porabniki razmišljajo o uporabniških izkušnjah naših storitev ali izdelkov. Blagovna znamka zajema vse - od spletne strani, logotipa, telefonskih klicov, ki jih opravimo in vse do poprodajne storitve. Predstavljeni so bili primeri slovenskih in tujih podjetij - da smo se lahko učili na tujih napakah, ki so jih storili nekateri velikani v svoji panogi. Za primer lahko navedemo, kako je Polzela izgubila svoje bistvo in zgrešila svoje porabnike, vendar se počasi vračajo nazaj na uspešno pot z razumevanjem brandinga kot del strategije podjetja. Pojasnila nam je tudi, zakaj so nekatera podjetja kot sta Coca Cola in McDonalds že dalj časa uspešna in ohranjajo svoj primat na trgu. Udeleženci niso potrebovali veliko, da bi bili prepričani o pomembnosti brandinga in se strinjali, da razumevanje brandinga lajša mnoge tegobe. Naše podjetje postane bolj prepoznavno, ker smo bolj osredotočeni na naše bistvo.
Glavni namen organizacije podjetniških zajtrkov je ponuditi lokalnim podjetnikom seminarje, na katerih bodo skozi konkretne rešitve pridobili orodja za konkurenčnejši boj na globalnem trgu.