Izbrani zmagovalci prvega KUBO javnega natečaja

KUBO ekipa, ki je imela v mesecu marcu polne roke dela z organizacijo eduTech konference in ostalih aktivnosti se je odločila za še en zanimiv izziv. Organizirali smo prvi javni KUBO natečaj, kjer smo ocenjevali najboljše primere uporabe KUBO programa v razredu. Natečaj je bil namenjen vsem učiteljem razrednega pouka, strokovnim delavcem in ostalim mentorjem, ki želijo izpostaviti svoje moderne pristope k poučevanju in razvoju učnih vsebin s pomočjo KUBO programa. Prva tri mesta bodo prejela zanimive nagrade.

Komisija, ki je zasedala skoraj 4 ure je imela izredno težko delo, saj so bili vsi prispeli primeri navdihujoči, interaktivni in zanimivi. Odločitev o zmagovalcih natečaja je sprejela komisija v sestavi ekipe Podjetniškega inkubatorja Kočevje : Adem Ibrahimović, Nejc Špehar, Nina Palčič in dveh predstavnikov KUBO robotics Danska: ustanovitelj KUBO robotike Daniel Lindegaard in Soren Olesen.

Predstavnika iz Danske, ki sta obiskala Slovenijo in pomagala pri izboru zmagovalca sta bila navdušena nad kreativnostjo učiteljev, ki so KUBO robotiko vpeljali v učni načrt. Menita, da je za njiju izrednega pomena videti kako si učitelji s pomočjo KUBO robotkov naredijo učne ure bolj zanimive.

Prispeli predlogi so vsebovali zanimive naloge, ki učencem poleg programiranja pomagajo tudi pri usvajanju učne snovi rednega učnega načrta. Učitelji, ki so se prijavili na prvi javni natečaj so ponovno dokazali, da so pripravljeni za svoje učence narediti nekaj več, da jih ni strah novih izzivov in da je učenje vseživljenjsko. Komisija je nad prispelimi predlogi navdušena in komaj čakamo, da zanimive naloge preizkusimo tudi sami.
 

Nagrajenci prvega javnega KUBO natečaja


1. mesto : Urška Rupnik (OŠ Zbora Odposlancev)

Medpredmetni projekt Z robotkom KUBO v pravljični svet je Urška zasnovala kot igro s katero se učenci učijo programiranja, hkrati pa ponavljajo redno učno snov. V projekt je poleg programiranja KUBO robotka vključila tudi druge aplikacije s katerimi učenci spoznavajo digitalni svet. KUBO zemljevid so spremenili v 3D maketo gradu, KUBO robotek pa je postal princesa oziroma kralj, ki mora na poti do cilja rešiti mnoge uganke povezane z različnimi predmeti, kot so matematika, slovenščina, spoznavanje okolja ipd.



2. mesto: Sara Nikl (OŠ Sladki Vrh)

Sara Nikl se je na natečaj prijavila s projektom KUBO gre okrog sveta. Projekt je zasnovan tako, da učenci s pomočjo programiranja KUBO robotka spoznavajo celine in njihove značilnosti. S poomočjo kartic z opisi in učnimi listi se učenci v paru ali manjši skupini lotijo raziskovanja celin. Vsaka skupina si izbere eno celino, ki jo nato predstavi razredu.



3. mesto: Tilen Štirn (OŠ ob Rinži)

Tilen Štirn se je na natečaj prijavil s projektom, ki vsebuje več aktivnosti oziroma predlogov, kako redno učno snov s pomočjo KUBO robotike narediti še bolj zanimivo. Projekti Pot v šolo, Mesec požarne varnosti, Noč čarovnic in Božično - novoletni čas so zasnovani tako, da učenci s pomočjo programiranja KUBO robotka spoznavajo različne učne sklope, jih medpredmetno povezujejo in se na zanimiv in zabaven način učijo matematike, slovenščine in spoznavanja okolja. Učenci si zemljevide po katerih potuje KUBO robotek narišejo sami, s tem pa krepijo svojo kreativnost in domišljijo.

Nagrade, ki bodo razveselile učence in učitelje bodo zmagovalci prejeli po predhodnem dogovoru. Nagrade so uporabne in zanimive, korist od njih pa bodo imeli tako učenci kot tudi učitelji.

Čestitamo vsem prijaviteljem in zmagovalcem za super prispele predloge. Mi pa se že veselimo prihodnjih natečajev in sodelovanj z učitelji in učenci, ki uporabljajo KUBO robotiko.

 

 

 

Podjetniški inkubator Kočevje
Novomeška cesta 16
1330 Kočevje, Slovenija

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Najdete nas tudi